29/12

hellou:)
vad har ni för er? själv kom jag nyss hem vi har vart och kollat på huset vi ska flytta till det ligger i barkarby har dubbel garage,swimmingpool,bastu 4-5 våningar o ah det är as stort iallafall! :) innan vi drog och kollade på det låg jag hemma i rummet och kollade på mtv det var fleraa avsnitt av made haha det e fett kul och se hur alla sliter så jävla hårt XD hehehe!
Juste idag använde jag min vinterjacka för första gången den hära vintern :P innan hade jag bara min skinn jacka men brukar faktiskt inte frysa med den så kommer faktsikt använda båda ;) menmen nu hade jag inte så mycket mera att berätta så vi får höras senare!
Kiss & Hugs/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0