Let's all be the angels we were supposed to be.

God jul och gott nytt år!
Mår pyton idag . Måste packa och så ska jag till Vemdalen på söndag.
Saknar klassen så sjukt mycket! Vill ha plugg igen.
Idag ska vi tydligen få besök av några kompisar.. great..
Jag vill gärna ändra på headern , iallafall att det ska vara en annan bild på mig (den på höger sida) eftersom jag ser ut som en ful fjortis där.
Men eftersom jag bara har haft bloggsida så kan jag inte sådant. Jag får snacka med några vänner och fråga om de kan hjälpa mig att lära mig.

Vill gärna visa en bild som på något konstigt sätt betyder mycket för mig.. den ger mig mycket sorg på något konstigt sätt.

Sommaren 09 - Thew



Chicago - You're the inspiration

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0