packat!

hallå cuulingar! ^^
Nu har jag packat tills imorn när vi drar till finland, alltså jag packar typ alltid för mycket kläder och brukar oftast inte ens använda hälften.. men e rädd att man glömmer något lixom haha men å andra sidan är det ju bra att ha mycket kläder och sånt med sig man vet ju aldrig vad som kan hända ;)


 
haha väskorna ser lika stora ut XD men den blåa bag'en är mycket större än den svarta väskan ;)
Men iallafall den blåa väskan som är min lag bag kommer att få ligga kvar i bilen när vi är på båten och den svarta kommer jag att ha som hand bagage som kommer med till hytten :)<3 men nu så ska jag iallafall gå och duscha så hörs sen babes<3 puss/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0