shoppat!

hellou allihopa! :)
Jag kom hem för typ 20 minuter sen har varit och shoppat eller först åkte jag o pappa och hämtade ut kina pengar sen hämtade vi lillebror på dagis sen släppte han av mig så handlade jag de jag behövde och sen när jag skulle till tuben träffade jag ritza hon skulle till gina ;) jaja vill ni se vad jag köpte? haha det tror jag nog att ni vill!



ett vitt linne som man kan ha som baslinne under något ifall man ser igenom (y',
Sen en svart jätte söt tunika som passar till det mesta, ville ha vit de fanns o så men man såg igenom den och det såg konstigt ut ifall man hade ett linne under den så det fick bli svart ;)
Sen 2 urgulliga bh:ar love them! och sen 2 par örhängen :)

Men nu gott folk ska jag börja packa eftersom jag åker imorn till finland och träffar släkten så vi hörs lite senare! :)puss /J♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0