Världens bästa vänner.

Igår spenderades dagen hos Jojo, AWSOME! Först satt Freddis och skrev saker *HOST* med **** , vet inte om jag får avslöja dens namn ,.. Iallafall så skrattade vi asmycket och snackade lite.
Sedan gick vi å skulle köpa Marabou, jag och Ellen ville först inte gå med men Jojo erbjöd oss att få smaka om vi följde med , och vem kan banga då ? ;)
När vi kommit hem till Jojo igen satte vi på Love Actually, och fyfasen va skön Billy Mack (=Bill Nighy) är alltså! Pluspoäng till honom.
Medan filmen gick så hade jag det väldigt mysigt, säger inte med vem ;)
Hihihi, vad busig jag var där :D
Btw ; Tack Freddis och Jojo för alla underbara bilder, (=både festen och igår)
Och tack först till klasserna 6:1 och 6:2, ni är helt jävla AWSOME! Världens bästa klasser/klass.
Och sedan tack till er som jag var med hela kvällen på festen, och dom personerna jag har varit med de senaste dagarna. Dom har varit helt jävla sjuka. (på ett positivt sätt)
Älskar er så jävla mycket.
Love
/Thew

P.S Bild från festen , "tjej" bilden, fast några fattas.

Hittade en skitgullig video på en av mina favorit-låtar, HOW AWSOME ISN'T THAT?! :D
Så njut av låten ( om du pallar ) medans du tittar på annat.
Men om du har tid så kan du väl titta på videon? Den är verkligen skit-gullig!
Love.
/Thew


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0