12 februari=jhuws födelsedag

heloou sunshine's förlåt att jag inte skrivit på ett jävla bra tag men flyttade förut ju till barkarby så internet funkade inte men nu funkar det.
Idag är det min födelsedag och idag har jag vart i skolan det va kul sen sista lektionen sjöng jag solo som jag kanske kommer jag på vårkonserten i prisma.
Efter det var jag ute med polare sen drog jag hem o så sen kom min gudmor o lillebrors gudfar (de är tillsammans) då öppnade jag paket o så fick jätte fina presenter, massa smycken o presentkort osv.
Kvällen var roligst asså först satt alla i mysrummet o lyssnade på musik, snackade,sjöng osv.. alltså var sociala sen så åt vi tårta den var jätte fiiin :D <33 sen satt vi o snackade o sen spelade vi assasin o jag vet fan inte hur mycket jag har garvat under dagen. asså det har vart så jävla kul alltså :) tack för dagen! :)pööössss<33/JHUW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0