2010

hellou alla cuulingar, vaknade 16.09 då gick jag ut med hundarna och idag är det 1/1 (1 januari) och det betyder att det är första dagen på 2010, Jag har lovat mig själv att år 2010 ska bli ett bättre år än 2009 även fast 2009 var skit bra! :) Så man får se vad det blir av med år 2010.
Igår var jag hemma och firade nyår med familjen sen kom det massa folk till oss och vi hade det fett kul kan jag ju säga :D
Vid 00.00 gick vi ut och sköt raketer men fick massa bilder där man bara ser massa jävla snöflingor när jag skulle fotta raketerna och det blev 1 bild som blev bra XD så lägger upp de som blev bra senare i inlägget!

2010's sommar kommer jag dra till starris i 2 veckor sen finland 2 veckor sen igår bestämde vi att vi ska åka runt på massa festivaler i hela sverige och sen är det en liten hemlighet om det för det är inte helt bestämt men jaja sem när skolan har börjat drar vi til grekland i 2 veckor.. hmmm längtar!

 
det var flera bilder men jag orkar verkligen inte ladda upp mera e typ sjuk så ska lägga mig och kolla på oc säsong 4 puss<3/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0