5/1 klippt mitt hååååår!

hello allihopa sitter och dricker te kom hem för typ en timme sen hade klipping vid 2 var klar vid 3 sen vad jag ute men en polare o fysatan vad kallt det blev hade ingen känsel i mina fötter eller händer o frös som fan o hade ingen halsduk eller så trodde ju att pappa skulle hämta mig efter kippningen men min lilebror höll på att somna så då var jag ute i hby gård och gick hem senare, t hby vst<3 men mitt hår e fett kort o e inte van att ha det kort för har typ alltid haft det långt o sen när man håller händerna i håret o sen drar neråt så tar det slut så fort o man är så van att det ska kunna göra så längre o så helt plötsligt tar det sut, hehe svårt att förklara vad jag menar dårå men iaf. :P /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0