9/1

Good morning! Vad har ni för er? Själv sitter jag och lyssnar på musik och har tråk men pappa ringde mig för typ 1timme sen och sa att han hade bokat resan till Grekland vi ska till ön Rhodos vi var dära förra året det var skiiiit kul dära men vi var där bara 1vecka det hära året ska vi vara dära 2veckor :) lääängtar :D♥ kommer ha fullt upp i sommar :) Först starris i 2veckor sen finland i 2 veckor o sen grekland i 2 veckor ju sen kommer jag spendera massa tid med kompisar oxåå o så kommer jag typ att sommarjobba på massa konserter i hela sverige med pappa o cissi o angelica tyyp :)

Idag ska jag möta min brorsa tim och hans tjej sofie i stan vi ska först boka biljetter till filmen avatar i 3D om det finns platser kvar eftersom man kan inte boka på internet :S annars ska vi se någon annan film och sen när vi bokat det så ska vi shoppa ;) men nu får vi hare bra pöössss/Jhöööw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0