Emoil, Thäws, Freddis, Ellen och Jojo.

11.50 kommer F, E och J hem till moi! (: Vi ska fixa med lite saker och sedan ska vi möta Emoil vid plugget.
Dagen idag kommer bli asgrym, hoppas jag iallafall.
Hade väärsta werdiga drömmen inatt, det var om dom nya killarna som ska börja i klassen. Haha , den var urläbbig!
Var ute med Johanna igår och hade roligt. Vi gick runt lite och pratade, sedan satte vi oss i trappuppgången till min våning och snackade :)
Har inte så värst mycket att skriva .. bara att jag saknar min klass så otroligt mycket, (jag vet att jag är konstig)
Sen så fyller P år på torsdag, och jag har INGEN ANING om vad jag ska ge honom i födelsedagspresent. Får be Erik och Emoil att ge lite råd.

Men ska fixa lite innan hottie'sarna kommer.

Love
/thew


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0